foton

Idag på långprommisen bestämde jag mig för att ta lite kort. Eftersom jag har väldigt dåligt med ståkort på mina trubbar så var det dags idag. Men såklart när man både ska ställa upp vovve, hålla godis och hålla i en otymplig kamera med fel hand eftersom godiset befinner sig i rätt hand och sen kunna trycka av avtryckaren i rätt sekund är ju inte det lättaste.. Så jag tog en stor sten till hjälp. Då står de ju iaf någorlunda stilla. Och, det blir inga från-sidan-bilder utan lite snett framifrån.
image136

image137

Penny kan man fota ståendes på marken också.. blir nästan bättre..
image142

Sen var jag ju tvungen att ta en liten bildserie på världens sötaste Penny när hon tuggar på godis... Då får hon till de allra sötaste minerna.. *haha*
image138

image139
image140
image141

Så avslutar jag på en bild på Ringo som jag tog härom dagen när han satt med ett tuggben i munnen och mallade sig... jag tyckte han såg så bäng ut så jag garvade huuur länge som helst. Och, eftersom han var mallig med benet så satt han så länge så jag hann ta fram kameran och fånga det på bild
image143

hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sötnosar !

2008-04-14 @ 12:52:55
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Carro

Hahaha, skrattar högt åt Ringos bild!! Vad söt han är!! :)

Puss på gulle Penny! Jättefina bilder!

2008-04-14 @ 16:06:15
Postat av: lillwILLe

HaHa RingoBingo då...fast jag brukar också malla mig med ben....himla fina kort allihop å moder Penny är jäättesnygg...//Puss Puss WILLGOT

2008-04-14 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0