Ringo & alla mjukisarna

Igår köpte jag 4 stycken mjukismopsar... Tog en bild på Ringo å de 4 små och visst är de gulligt :)
image144


Idag har jag jobbat och kom hem å gjorde smarrig fläskkarré med ris å smarrig sås.. Fick göra marinaden och mojsa med köttet i en grön bajspåse... haha, alla fryspåsar var slut så va gör man.... :)

Har fått ännu ett bakslag i min jakt på röntgen av vingelmops. Ringde Ulltuna idag men där fick man inte boka en röntgentid utan man måste först träffa en veterinär som får klämma å känna på vovven för att sen skicka en remiss till röntgen. Men eftersom Penny och inte Ringo för den delen heller visar några som helst symptom så är ju det omöjligt att få.. och för er som inte läst innan så vill jag röntga för att kunna se om ryggraden är defekt eller inte innan nästa parning. Absolut inte för att hon visar några symptom. Ville bara klargöra det så att ni vet ;)

Ska prova och ringa till min vanliga veterinär och även till Lars Audell.. för jag vill ju gå till en veterinär som känner till vingelmops.. annars är det helt onödigt... vi får se. jag uppdaterar!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken gullig bild på killen din !
Var har du köpt dom där mopsarna ?
Ursöta ju !

Kram

2008-04-17 @ 23:42:06
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: linn

har köpt de på jobbet :)

2008-04-18 @ 09:35:39
Postat av: Nettan

Vet du om dom finns på min sida av stan ?
Annars vill jag gärna köpa av dig om det går !
Vad kostar dom ?

Nettan

2008-04-18 @ 23:02:04
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0