Siiiiimon!

      Här va lite bilder på underbara Simon 10 veckor och 5 dagar gammal...

Som ni förstår var jag alltså hemma hos Malin idag och fotade Simon och pussade på 3 små gula bajs och skrikvalpar ;)
Det blev lite bilder av "prinsen av england" och han e bara så cool och har världens häftigaste temperament för det finns inget som Simon är rädd för.
Tack Malin för att jag återigen fick komma å störa er *fniss* hoppas pannkisarna blev goda. Imorrn ska jag och Carro till min kompis Emma som ska fota hundarna. Hoppas det blir riktigt häftiga bilder som ni ska få se!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det är ju jag som ska tacka. Alltid roligt med besök...även om jag såg ut som en obäddad säng idag, och mitt hem luktar BAJS haha. Det blev en del hyfsade bilder på lilla prinsen.

// Kram Malin

2008-04-21 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0