Valborg

Nu är det valborg och jag ska strax bege mig till nacka för att mysa med några kompisar i nyckelviken.. Hoppas det inte blir regn.. för vi ska picknicka.. men det ser lite tråkigt grått ut faktiskt.... :(

Mattias har åkt till smålandet och fastnade i bilköerna så det tog 1½ att bara komma ut från södertälje.. kul! Men han kan åtminstone försöka sova eftersom han åker buss.. Å rätta lite arbeten eftersom han pluggar till lärare och nu fått tillbaka ett gäng arbeten. Han e så duktig å jag e sååå stolt!! :D
image173
En liten bild på honom som han förmodligen kommer bli sur över att jag lägger ut.. Men jag kommer sakna honom eftersom han inte kommer förrän på söndag,så det får han ta! faktiskt...;)

Nä, nu ska jag packa ner varmare kläder å åka! Trevlig valborg å 1a maj imorrn!!! :D Tyvärr blir det ingen demonstration imorgon eftersom mattias inte e hemma å jag har dessutom en hundutställning att gå på. Ska heja på Melker!! (puggens melker) Som vi hoppas kommer viiiinnna över allllaa!!

Ha't bra! Puss på alla speciellt my darling!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vilken snygg kille du har Linn!

2008-05-03 @ 20:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0