bratwurst, kålsallad och tzatziki..

det var min lunch idag.. inte så där värstinggott direkt. Ibland får man äta det man har hemma faaast vitkål med salladskrydda är min absoluta favorit, kan nog äta det varje dag.. mmmm.mmmm

Gick en långis imorse när det var uppehåll och inge sol! Underbart mopsväder! Men så kom solen och helt plötsligt blev det koookhett så vi tog en liten genväg så vi kom snabbare hem.. Fast vi hann vara ute i 45 iaf! Men det var bara sol en liten stund för molnen tog snabbt över igen :(

Funderar på vad jag ska göra idag.. det är ju trots allt min sista semestervecka och jag har iiiingenting planerat.. Jag ska ju möblera om här hemma.. både i sovrum och vardagsrum, kanske att man ska börja med det. jag får se... ;)


en bild av en del av vårat sovrum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0