fredag

Idag är det fredag och det känns lite tråkigt. Vad det är tänker jag inte gå in på....menmen.

Dygn 9 på dräktigheten och Penny bara sover och sover. Hon är så söt :) Jag badade och borstade henne igår och många hår försvann. Trodde hon fällt klart men så var inte fallet. Så många bruna hår både föll av och borstades av så nu känns hon lite mer svart. Det går åt rätt håll! tjohooo!

Nu orkar jag inte skriva mer. hoppas eran helg blir underbar och Lycka till Carro i Svenstavik! Nu vill jag se ett cert när du kommer hem. HejaHejaHeja!! *kram*

donald nån dag gammal..

Kommentarer
Postat av: Melle & Ville

Vilken söt bild!!!

2008-08-03 @ 13:18:29
URL: http://www.nogg.se/mopsar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0