hemma

Nu är jag och smågrisarna hemma igen. Och semestern är avverkad för den här sommaren... Men sommaren förvandlades snabbt till kall och regnig höst så jag får väl vara glad att jag åtminstone fick nästan 2 veckor högsommar under min semester.

Letade efter en bild på Penny och lilla Donald när de sover tillsammans.. Jag hade den bara som liten omgjord till förra hemsidan... så jag satte i min externa hårddisk och letade igenom ALLA hundratals valpbilder.. jag tog cirka 10 kort varje dag och har lagt upp de i mappar för varje dag.. så 10 bilder gånger varje dag i 9 veckor tror jag... det blir en hel del!

hur som helst... den bilden hittade jag inte konstigt nog.. men däremot hittade jag lite bilder från valpningen på pennys underbara små krystminer..... sååå sööt!





men usch.. nu måste jag gå å lägga mig. klockan är nästan 1 och alla dagar förutom imorrn ska jag jobba heldag och då kan man inte gå å lägga sig såhär sent... haha!

godnatt och håll tillgodo med pennys sötläppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0