jag och carro...

håller på med en jätterolig grej. Jag var hos henne igår och planerade det sista i fas 1 kan man säga haha!
Och som vanligt när jag är hos carro så kom jag inte hem förrän kl kvart i 1 ;) Stackars carro som skulle upp tidigt!

Min fot är supersvullen av myggbett. Den började svullna igår på jobbet och har bara blivit värre. Nu är den svullen så jag får ont när jag går :( får ta miniminiministeg så hundarna får nog sköta sitt på morgonprommisen som jag strax ska gå på..
 

Penny är på dygn 36 idag. Tiden går faktiskt rätt fort men när jag inser att det är hela 4 veckor kvar så är det en låååång väntan. Jaja, huvudsaken att hon mår bra - och det gör hon. Hon är väldigt pigg för att vara lite tjockis och är hungrig.. fast måste blanda i något i maten, precis som förra gången annars äter hon inte... tokstolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0