Mamma Mia

Idag såg jag Mamma Mia på Globen med Pappa! Superbra :):)
Har även hört Stefans Holm krasch på radion på jobbet :(
Har dessutom kollat på stackars Susanna och glada Wissman..

Tänk vilken dag...men kände på mig att Holm inte skulle få medalj!
Självklart tråkigt men nu när man fick se det på teve här hemma så var det ganska givet...

ÅÅ jag älskar mitt akvarium.. jag har inte gjort rent det på säkert 6 månader (säger det för att underdriva lite för att inte framstå som en för grov djurplågare men det är kanske det dubbla) Men de där rackarns fiskarna + 2 grodor har överlevt men nu när jag möblerade om så var jag tvungen att städa det.. Å nu är det såååå fint å jag är sugen på att köpa lite fler Guppys.. har bara 1 hane just nu *hehe* (över 2 år gammal!!!) och ett gäng svarta neontetror...  Så fler guppys och några platys vill jag ha! Nån som har några över kan ju hojta till... köper hellre billiga från privatpersoner än handla dyra på djuraffär om de dör liksom ;) Och nu ska jag försöka ha akvariet städat... varannan vecka är mitt mål... ;) vi får se!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0