möblerat om...

Idag har jag möblerat om härhemma... Jag har snurrat runt på hela vardagsrummet vilket betyder att jag flyttat 2 soffor.. Tömt en stoooor bokhylla och flyttat den sen lagt dit grejer igen...Tömt en jättebyrå.. Tömt och gjort rent 1 akvarie för att kunna flytta byrån som jag sen fyllt på med grejer igen..
Flyttat tevebänken och teven och det jobbigaste av allt - hämtat sekretären nere från källaren 2 ½ trappa ner.... Men nu när allt är gjort känns det superbra!! tog bara 4-5 timmar :) Fiskarna och grodorna är jätteglada över de fräsha akvariet och hundarna har hittat sin soffplats på en gång!

Nu är det bara sovrummet kvar!! :):)


jag längtar tillbaka till sommaren - lägger därför in en bild på Ringo under sommardagarna!
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0