stackars Ara

Jag tycker faktiskt grymt synd om Ara... :(
Helt rätt det han gjorde och jag stödjer honom helt ut!!

Varför måste allt vara såhär? Trodde det "bara" var inom hundvärlden.. men vi är nog inte unika...

Hoppas Ara ställer upp i OS-2012! HEJAHEJA!!

en liten notis..... Ara handlar på vårat jobb (har 2 stora hundar) och är alltid stressad...
Blir själv väldigt stressad när han är inne... försöker ge växeln snabbt tillbaka... så rusar han ut till sin snygga Volvo som öppnar och stänger bagage-luckan med ett knapptryck!
Fast det tog lååång tid innan jag fick veta att han var brottare och så känd..!

Lånar en bild av gp.se


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej! Håller med dig, det är såååå surt för stackars Ara!!!! Hade lust att hoppa in i tv:n och lappa till hela j_vla domaruppställningen för deras urusla bedömning!!!

Vad roligt att du orkar springa längre än din hund! Det kommer jag aldrig att kunna, ja alltså springa längre än Titti!!! ;-)

Hoppas att vi kan ses snart, saknar ju er jätte mycket som vanligt!

Pussa på trubbnosisarna från mig!



Kramar från Cilla

2008-08-15 @ 23:18:28
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Ailicec

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0