Virus!!

Idag när jag jobbade så skulle jag in och kolla ett pris då de är fullt av prylar på skrivbordet... Det är ett megavirus som krypit eller snarare stampat in i datan... Antivirusprogrammet blockade ett försök till intrång var 12:e sekund.... Jag stängde av datan! Jag som inte kan nåt om virus eller liknande!! SHIT!! men ett datarproffs behövs nog till de där :-S

Simon har dansat idag för första gången efter mopspecialen... Han blev 2a i valpklass med hp efter en söt gul pojke från kingsize. Men jag tror han var duktig... var ju inte där eftersom jag jobbade.... Hoppas jag kan få lite kort av nån papparazzi sen så jag kan uppdatera sidan eftersom jag inte har ett enda kort sen han var 5 månader ;)


En bild på Simon cirka 11-12veckor :) Söt som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0