god morgon!

mattias skulle på tenta idag.. (jag vet en lördag.. helt stört) så han gick upp tidigt.. Själv vaknade jag också vilket jag inte brukar men med 2 galna valpar så blir det så... låg i sängen och klockradion sattes på.. först "the sounds" med "hit me" och sen "live" med "our love is like water". Då bestämde jag mig för att gå ut å kissa de små...
det var förstås redan försent... *suck* men bajsa hade de hållt sig med att göra iaf så det hamnade utomhus

Sen var det bara att gå upp.. 1½ timme tidigare... hade jag gått och lagt mig igen hade det varit onödigt för då hade jag bara varit tröttare när jag väl skulle upp. Så jag duschade och nu sitter jag här i soffan och kollar runt på alla sidor jag missade igår ;)
Ringo ligger och snarkar brevid mig.. han vill inte gå ut än.

Ska upp samma tid imorrn igen....ååååå vad jag hatar mornar, önskar att jag var morgonpigg.

hejhopp!

dagens bild är på Ringo från i somras ungefär. Min fiiiina pojke

Kommentarer
Postat av: Malin

Japp, imorgon blir det till att gå upp tidigt igen....usch. Jag gillar inte heller att gå upp tidigt. Vi hoppas att vi får en roooolig dag imorgon ;))) Jag ringer dig lite senare idag, så får vi bestämma tid för imorgon. Kram!

2008-12-06 @ 10:57:49
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Natalie

Håller med dig ang Ringo!!! =) Han är en av mina storfavoriter =)

Det var kul att se dig idag o du var såå duktig med Simon :) Ha det gott o ge min andra storfavorit Oddie en stor puss

2008-12-07 @ 17:43:06
Postat av: Qurre & Strimman

Oj oj oj vad du är snygg Ringo! En riktig 11 poängare :)

2008-12-20 @ 20:20:52
URL: http://www.nogg.se/mopsarnaqurreochstrimman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0