torsdag..

snart har hela den här veckan gått. tiden går verkligen snabbt och på måndag fyller valparna redan 12 veckor och ska få sin spruta.

stora sthlm gick av stapeln i söndags för mopsarna. Simon som var trött och väldigt seg fick en slät etta.. Men med tanke på hur han betedde sig skulle det inte gå bättre. Han ville inte visa upp sig alls.. stod som en zombie, tappade nästan knorren och steget var inte som de brukar...
Så jag säger ett stort tack till domare Torbjörn Skaar som trots det såg att han är fin!



"OddeKlodde" och "EvaSlevis" har det super. De äter som hästar och är fullkomligt galna heeela tiden förutom när de sover... då kan vi här hemma pusta ut och bara njuta av att kunna gå genom rummet utan att ha 2 valpar hängandes i byxbenen ;) Men söta är de!!!!

Ska försöka ta lite kort imorrn förmiddag utomhus på valparna.... det går inte när det regnar... varken kameran eller valparna vill då...
Så jag hoppas på hyffsat väder så jag kan knäppa.. var ju trots allt ett tag sen.

på lördag fyller min brorson Linus hela 1 år! Så då blir det tårta. Sen på kvällen är det dags för Julbord med jobbet. Ska verkligen bli SUUUUUPERKUL!!!!!

hörs snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0