Agilitytävling

Idag var det agilitytävling. Det gick super! :D:D Penny var sååå duktig. Första loppet kom vi på 18:e plats av 27 och i hopploppet blev vi diskade för att vi hade 3 vägran ;) Det är mitt fel för jag vet att Penny har lite svårt å gå in i tunnlarna om jag inte kommer med fart och fortsätter. Om jag stannar till så tror hon att vi inte ska gå tunneln så då kommer hon tillbaka ;)

I agilityloppet blev det en sån tunnelvägran i platta säcken och en segstart i slalom (bättre än att göra om ett fel slalom tycker jag) och så rev hon ett hinder i all hast och glädje.

Carro och Cilla var med idag!! SÅÅÅ roligt. Tack så mycket kompisar... Det är såå roligt med en egen hejjarklack!

Carro tog lite bilder från agilityloppet!

Till start


precis innan starten


Andra hindret


Slalom



Balanshindret


Här sladdar vi i MÅÅÅL!!!



Tack Cilla och Carro för en rolig dag!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är så himla duktiga. Åh vad jag blir sugen att börja på agility med Ettan.

// Kram Malin

2008-02-17 @ 23:26:32
Postat av: Willgot

Åååh vad duktiga ni är...ja å lillmams ska börja träna vi me´bara jag blir ett år så...fast först ska jag visst gå en klickerkurs säger dom..hmm..undra om man får springa nåt där..

2008-02-19 @ 11:07:35
Postat av: Carro

Vi vill också komma och kolla på tävling!!! När är nästa? Tror Oscar skulle tycka det var skitskoj så jag tar gärna med mig honom om det är OK? ;) Antar att du ligger och sover nu efter Heddas bravader inatt, sååå skoj med alla små bebbar. :)

Hörs lite senare idag om bio!
Kraaam

2008-02-20 @ 08:52:50
URL: http://www.nogg.se/mopsar
Postat av: Nettan

Va kul det ser ut.
Det vore verkligen något för Valle som är ett energiknippe !

Hörde också hur duktig du var i morse med att hjälpa Hedda.

Kramizar

2008-02-20 @ 10:12:09
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0