egentligen har det inte hänt

nåt speciellt idag.. Jag var på en långprommis med mopsarna på förmiddagen och sen har jag jobbat..
Skulle ju ha varit hos Emma idag och fotat men hon kunde inte..

Hon är nykär och skulle sova över hos killen i Uppsala en natt till och det får man ju förstå ;) För sånt är viktigt!
Så vi tar det nästa vecka!

På söndag ska jag och carro göra en superrolig grej, förhoppningsvis, tyvärr kan jag inte berätta nåt om det än då ingenting är varken klart är säkert eller någonting. Men ni kommer absolut få veta inom en snar framtid vad det handlar om.

Jag har börjat mitt nya liv också.. eller det blir inte ett helt nytt liv men en uppgradering. Jag har nämligen börjat jogga och Ringo har fått följa med 2 ggr men nu när jag börjar orka längre sträckor så tröttnar han så hädan efter får han inte följa med.. Men tyvärr så har det blivit ett uppehåll i det nu i ju med att jag fått sååååå ooont i ryggen. Fick det i förrgår så jag knappt kunde resa mig ur sängen och jag har fått höra att jag visst måste köpa bättre skor innan jag joggar igen för det berodde på mina usla springskor.. jag som tyckte det funkade helt okej ;)

Så på fredag eller i helgen ska det ut å shoppas skor så jag kan fortsätta för det är ganska kul när man väl känner att man orkar springa lite mer :D

nää.. nu ska jag hitta nåt så vi kan käka middag!

Jag har ju blivit faster igen på lucia och här är lilla sockergrynet Linus ca. 1 månad gammal..I famnen på min faster Agneta :) söööt va???
image4


Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till med jogget !
Kram

2008-01-24 @ 08:02:05
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Malin

Jättepätte söt liten Linus. Vad duktig du är som börjat jogga. Det skulle jag aldrig orka med min dåliga kondis (skäms)

// Kram Malin

2008-01-24 @ 18:10:47
Postat av: linn

jaaa.. jag känner mig duktig med jogget.. meen grejen e att i början orkade jag superkort men det går ju framåt 8)

2008-01-24 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0