LOOOOST

Idag köpte jag supergoda färdigmarinerade små kycklingspett på våran vivo... det var suuupersmarrigt!!!!! Det känns som det inte händer så mycket i mitt liv just nu... hahaha! Imorrn ska jag fika med Emma, Vero och Sandra innan jobbet sen ska jag åka hem till Sandra för å se på Let's Dance efter jobbet... Mycket sandra.. men det blir trevligt.. blir alltid massa snack om nada och allt liksom. Dessutom var det hundra år sen jag träffade NisseMan! Det är Sandras lilla üüübersöta lilla kille på 1½ år eller snart iaf.. Han e född 11/9 (hehe). Men en riktig charmknutte som Penny bara ääälskar.

Är ledig i helgen vilket ska bli skönt! Ska nog bara slappa.. Kanske om jag orkar slår jag upp slalompinnarna till Penny så vi kan öva inför officiella debuten 10/2 som kanske inte ens blir av... Känns inge kul å åka 18 mil till Fagersta alldeles själv och sen vänta på alla lopp å sen åka tillbaka 18 mil... Jag saknar mina underbara mopskompisar... varför kan ingen annan också träna och tävla agility? Skulle vara sååå mycket bättre tycker jag ;)
jaja, kanske blir bättre med rallylydnaden istället då jag kommer känna fler folk.

Det ska bli så kul på kursen på Måndag. Har en till som ska gå. En kund på jobbet som har en Golden som heter Gordon. Den hussen gör verkligen allt och allt med lilla Gordon som är husses ögonsten. Ska bli kul å träna tillsammans med dem på måndag :):):):)

Nä.. nu tjatas det här bakom för vi ska kolla på LOST.. är inne i rejset och vi är inne på 3:dje boxen.. Å vad jag älskar den serien.....
hejhopp!
NissePisse här nedanför ;)
image5

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha de så kul på kursen på måndag !
Är riktigt avis !

Kramiz

2008-01-25 @ 00:09:18
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Nettan

Kolla på min blogg så får du se en jämförelse på magar där det är "valpar" på G !

Ha, ha !

Kramizar

2008-01-25 @ 23:36:01
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0