3 mopsar

idag igen... Uffe är här och grabbarna sover tillochmed i samma soffa :) Så skönt..! var lite spänt i början men nu är det lugnt. Alla 3 ska med imorrn till Alfta men bara kavringarna ska ställas. Ringo får följa med som support.

Jag har köpt strandtält till mig och Carro och så har jag köpt en helt suverän kärra att dra alla prylar på. Visar kort imorrn. Ska bli skoj å ställa igen, hoppas det går ganska bra iaf... :D:D

Har packat bilen eftersom vi åker 2 människor och 3 mopsgrabbar som inte funkar ihop plus lilla Penny förstås :) Så hela baksätet är packad med burar och mina får sitta i bakluckan. Kommer gå finfint!

Nä, nu ska jag hoppa i säng, ska nämligen lämna dörren kl. 5 imorrn usch å fy!


en liten bild på Penny som jag tog för ett par veckor sedan med mobilen. Tyckte hon var lite söt!!
uppdaterar mer imorrn!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Lycka till och ör försiktigt

2008-07-11 @ 23:06:01
URL: http://www.nogg.se/mopsenfridolf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0