fredag!

Idag är det fredag och iar jag igår var jag ledig. Jag och M åkte till Farsta C och åt lunch sen åkte jag till flaten för att gå med Penny. I början av prommisen började det regna.... typiskt.. men vi satte oss en stund i lektornet de satt upp i "lilla flaten" men regnet gav sig inte så vi gick vidare :)

Sedan åkte jag direkt till Nacka där jag mötte Sandra och Thomsson. De skulle åka och sola i Hammarbysjöstad så jag och Sandras mamma och lilla Nisse gick runt vid kanalen och kollade på BÅÅÅÅÅÅTAR!! det är väldigt roligt tycker Nisse 2år sen kollade vi på fontänerna som också var väldigt häftiga... -hejdå vatt! blev det när vi gick...

Käkade köttfärspaj och smarrig sallad. Sen kom M som varit på fotboll och sett när Djurgården blivit utbuade... ;)
Det var min dag igår.... Får se vad som händer idag... jajustde, färgade håret igår också.. lite ljusare blev det nu till sommaren och allt!


bilden är på Nisse och Nisses pappa från slutet av Maj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0