Nu har helgen

varit och för mig fortsätter helgen i 21 dagar till!! Känns så underbart :)
Har precis beställt 2 stycken fina mopsnyckelringar från www.pugwalk.se Jättefina!

Vi åker förmodligen till Skåne imorgon och jag är orolig för mina balkongblommor måste jag erkänna...
Pelargonerna och in hängblomma åker in i badrummet men min fina klätterväxt som har växt metervis på 2 månader behöver massa (minst 1 Liter) vatten varje dag!!! hur ska de gå :( jaja, fick ett tips av M's föräldrar att jag täcker över jorden med plast så att vattnet åtminstone inte dunstar... så får vi väl se om den dör eller inte...
Den har börjat växa upp på väggen eftersom spaljen tog slut och undra vad grannarna över tycker om det när den börjar klättra sig upp... fast det är klart, de kan ju bara klippa om de inte gillar det. haha!


Bilden föreställer Penny - en sommardag i Maj!

Kommentarer
Postat av: Lotte & Allis

Hej Linn !



Vilken tur att jag tittade in så jag såg att du har semester, hade tänkt åka till city-pet och shoppa men då väntar vi med det för det är ju inte lika roligt om inte du och Ringo är där.



Ha en trevlig semester / Kram Lotte & Allis

2008-07-22 @ 09:10:44
Postat av: Linn

Klart ni ska komma när jag jobbar! :D vecka 33 börjar jag igen på eftermiddagarna som vanligt :) kram Linn

2008-07-22 @ 11:44:00
URL: http://www.peringos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0