värme.värme.värme

idag är det nog rekordvarmt för mig... gick en prommis med ringo sen direkt efter satte vi oss i bilen (utan ac) och åkte 5 minuter till jobbet.. Skulle hälsa på och handla ett par saker!  stannade nog 1½ timme.. ÅÅÅ va jag älskar mina söta jobbarkompisar och chef! *puss på er* både Ringo och jag var helt döda när vi kom fram.... ställde honom i hundduschen och spolade av men jag fick svalka mig själv ;)

Sen åkte jag hem till mamma och pappa och bytte hund och så käkade vi lunch. Jag spillde på min kjol som jag tvättade igår... och dessutom hade jag 2 fettfläckar från innan som inte gått bort i gårdagens tvätt.. fast jag såg det när vi satt och åt.. så nu har den åkt in i tvätten igen med vanish och YES.. så nu vill jag ha den ren.. det är min favvokjol, kan ju inte leva utan kjol på sommaren.

Lägger in två bilder på Olle och Penny. På första bilden har Penny precis gått fram till Olle och börjat se ut som en köttbulle.. hon kröker ryggen, rynkar läpparna (ler) och svansen går som en propeller....





De är så söta och Olle ville hela tiden veta var Peeeenni var nånstans och han ville gärna hålla i kopplet!

köpte även dessa två på loppisen jag var på vid täby galopp som jag skrev om för en knapp månad sen. söta va?
Fast de var inte loppis-aktiga alls.. han hade en hel låda fylld med sånna "dogz"gosisar..säkert flera hundra.. han hade säkert köpt de billigt nånstans :)


det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0