ååå va det e tråkigt

å vara själv hemma..har ju förvisso mopsarna, vilket är tur, men det är ändå tråkigt att vakna själv, äta själv, somna själv å ingen å prata med här hemma... mopsarna kan man prata med men får inte alltid så vettiga svar tillbaka... några fnyyyyys och hmmmmf kan ju slinka ur dem.. hahah! idag åt jag väärldens tråkigaste middag, nämligen sån frysmat från findus som vi fick efter att de rensat kristofers, mattias brorsas, frys för han ska flytta... supertråkigt med tanke på att jag åt jättegod fläskfilé (från samma frys) igår.. till de stekte jag de kokta potatisarna som blev över sen i lördags.... jättesmarrigt!! nä, usch vad man babblar strunt haha! å jag är sååå sugen på att ställa Simon igen å igen å igen. Sååå himla roligt när det gick så bra så man blir taggad....men vi måste nog snällt vänta ända till augusti.. som iförsig inte gör nåt för innerst inne är jag lite mättad på utställningar.. har varit lite körigt ett tag nu.. men sista blir nu på söndag för espen engh. ska bli ruggigt kul! men sen ska det bli ännu skönare med en välförtjänt låångvila. Kanske blir det ju 2 agilitytävlingar.. 30juni och 1juli beroende på damens löp. :)

dagens bild är på den sötaste av sötaste Simon! bilden tagen av matte-nr2 Malin Nilsson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0