hemma igen

Efter 3 nätter i småland är jag och mopsarna hemma igen. Igår kom vi och idag har jag haft rush på jobbet. Väldigt roligt när det är mycket folk och nu har vi haft stängt i 3 dagar så då blir det partyparty när vi öppnar igen :) Dessutom är det inventering... jag tror nog att jag nästan är ensam när jag säger att det är rätt roligt... visst blir man snurrig i kolan efter ett tag.. men att ha nåt att pyssla med gör så att dagen går fortare.... Så, jag ser fler fördelar än nackdelar.. man får ta lite pauser från räknandet.. annars blir man nog koko. haha!

Penny har nu simmat för näst sista gången... det har jag sagt nu några veckor haha, men nu blev det så och på torsdag nästa vecka är det absolut sista gången! sen är det semesterstängt och Penny börjar väl snart löpa.. men jag hoppas och håller fortfarande tummarna för att hon håller igen över månadsskiftet...

nu måste jag städa här hemma.. ska nog göra det imorrn.... men det känns så trist å komma hem strax innan sju, göra mat och stäääääda... usch å blä!

jaja, nu ska jag kolla vidare på den stackars flickan med 4 armar och 4 ben.. :(

dagens bild blir på min "Hulken" stor å stilig.. hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0