nu e det heeeelg

det har varit en körig men rolig vecka! Inventering och sjukt mycket folk på jobbet. Jag har fått agera lite chef nu när både anna å lisa har semester plus att chiefen är ute på lagret och fixar och donar inför mässan nästa helg. Men det är roligt och man känner faktiskt att man kan mer än man tror :)

Imorron fyller min kusin 25 år så då är det bokat bord på thai-båten. ska bli trevligt och gott framförallt. Har nu suttit hela kvällen och donat med Carros nya sida.... Nu måste du faaaasen bli nöjd och inte ändra dig igen ;) hehehe!
Nä, men det är roligt och väldans lärorikt eftersom jag hela tiden kommer på nya sätt och nta koder som jag kan använda mig av.

Jag köpte 2 halvruttna pelagoner på plantagen för en tia styck. De var inte så mycket för världen men jag köpte och chansade.. jag som absolut inte har gröna fingrar men är också av den anledningen snål i mina blomköp eftersom dyra blommor som dör inte är sååå kul. haha! Pelagonerna har växt och blivit helt underbara. se själva!!

jag älskar den!!!


Hoppas ni alla underbara kompisar och andra  mår bra i sommaren (vi har det i sthlm iaf) hoppas det är det på söndag också när jag e ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0