ny vecka..

Nu har det blivit ny vecka eftersom klockan passerat 12.. Har idag jobbat sen åkte jag på födelsedagsmys på sigmafältet i väsby, emma var det som fyllde år! sen skjutsade jag hem sandra, mådde och nisse till nacka för att i samma veva åka en bit till för att hämta min nessesär och laddare hos malin som jag glömt på hotellet i lördags...
Och som vanligt när jag åker dit så räcker inte 10 minuter.. För att vi har alltid välldans mycket och prata om så idag stod vi nog 1½ utanför medan hundarna rusade om vartannat... tom penny fick till rus med både ringo och lille Simon..

Så jag har nyss kommit hem... åt lite tacopaj som blev över från igår eftersom det inte blivit någon som helst middag, bara lite rulltårta men det är inte underbart på tom mage ;)

Nu har jag smält fredagens resultat och ser verkligen framemot och ställa pojken på mopspecialen i helsingborg i september... synd att det är 60 mil bort... :-S menmen.. det är en stund kvar och simon kan ju hinna bli en giraff under tiden så vi får se ;)

Imorrn ska Penny simma för sista gången den här gången.. För nu är utställningarna färdiga och jag bara väntar på att löpet ska sätta igång.. men man vet aldrig... hon kan vänta länge till därför har jag anmält henne till 2 agilitytävlingar i slutet på juni...kommer ångra mig om hon inte börjat löpa så jag missar och har hon börjat löpa så gör det inget om jag missar för då ser jag framemot ev. valpar istället...den här gången blev det officiella tävlingar så då blir det mer på allvar, fast vi gör det fortfarande på kul!! :)

dagens bild är på penny i full kareta i flaten i höstas...tjohiii.. checka in öronen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0