usch för sim

Vi går och simmar med penny 1 gång i veckan nu vilket penny hatar... hon hatar det nästan mer och mer för varje gång och sitter å skakar när vi sätter på flytvästen.. Men det är såå bra träning, både för hennes front, övriga muskler och framförallt hennes rörelser som blivit sjukt bra från sidan.
Det är även bra hjärngympa för hon är rätt trött när vi e klara och sover gott sen hela kvällen.. Sen när vi kommer hem måste jag duscha henne för kloret bleker pälsen. Och duscha är ytterligare en grej som Penny ogillar.. sen gör jag öronen och nosvecket när jag ändå e igång och vid det laget är jag inte poppis hos primadonnan...

så nu e det dags igen nästa vecka och då har vi gjort detta 7 gånger. sen är det 5 gånger till sen tar klippkortet slut och jag hoppas att hon kanske hunnit börja löpa innan.. Men då sparar vi stämplarna så att hon kommer i form igen efter kullen :)

jaja, nog om det. På fredag är det mopspecial.Å det ska bli sååå roligt.. Penny ska in som nummer 127 utav 164 vilket är helt sjukt enligt mig.. fast det ska bli väldigt roligt att se så många moppar där till skillnad från förra året där de säkert inte ens var hälften som var där... Ringo får stanna hemma och ta hand om husse och faffa och fammo som kommer på besök i helgen.

Här är 2 bilder på Penny när hon frivilligt hoppade i sjön -06.. jag försökte locka med ringo i vattnet men fick ett svart vattenmonster hoppandes runt mig... första gången hon någonsin gått i längre än tassarna :)
image198
image199


Kommentarer
Postat av: Malin

Hi hi sista bilden är ju bara för söt.

2008-06-03 @ 23:38:39
Postat av: Nettan

Ja, i helgen åker vår pool fram och så fort vattnet har blivit tillräckligt varmt åker killarna också i och får träna lite. Så nu blir det inköp av flytvästar.

Pennys underläpp på sista bilden är ju för underbar.

Nu ska vi ha riktigt kul i Motala tors-lör !!!!

Syns i morgon !

Kramiz

2008-06-04 @ 09:46:14
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: Gabriella

Vi tycker ni är jätteduktiga ;)
Ska bli kul att träffas i Motala!!!
Kram på er och lova pussa upp Ringo ordentligt från mamz efts hon inte kommer kunna göra d själv!!

2008-06-04 @ 19:52:51
URL: http://www.nogg.se/gosmops
Postat av: Anonym

Hehe, søtnosen Penny med skikkelig trutmunn var jo bare for søøøøtt asså! Lykke til på fredag, vi krysser fingre og tær!

2008-06-04 @ 21:51:05
URL: http://www.ehfi.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0