Nu är vi i småland...

eftersom det inte blidde nåt jobb på mässan så drog jag å mopsarna tillsammans med Mattias kosan mot en minst sagt riktigt vinterlandskap... över 1½dm snö har dykt ner från himlen sen igår så vi har varit på lång snöprommis och hundarna ääälskade det :)

Tyvärr glömde jag kameran i sthlm så jag kan inte dokumentera ett endaste dugg :-S
 
Men däremot så kan jag visa er en bild på den allra sötaste utav svarta små kavringspojkar.... Här ca 5 veckor...

Så söt så man dör!!!
image99

That's it for today... Lycka till alla kompisar på dansen på söndag! Ska hålla tummarna å Penny å Ringo har lovat å knorra sina knorrar extra hårt för er!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0