nu..

har jag jobbat idag.. det var faktiskt rätt kul! Mycket folk så tiden gick rätt fort även fast jag jobbade själv... Om man inte räknar med Ringo förstås... ;)

Ringo blev så glad för E2's husse var inne å då fick han komma ut å hälsa å charmade alla som var där och Jonas var sååå glad å se Ringo... Hans favvo (efter Elvis), påstår Ringo iaf :)

Mattias är på Hockey ikväll så jag sitter här heeeelt ensam fast jag fick supergod mat igår.. Ibland kan han min sötis.. Curryräkgryta med ris... Supersmarrigt.. Åt det till lunch idag också.. fast i 10 omgångar för alla kom å störde hela tiden.... hehe :)

Nu är det bara nåååååågra veckor kvar tills våran svarta prins kommer.. det är sååå spännande och nu är han reggad å allt (i det andra landet förstås) så nu vet vi precis vad han kommer heta! tjoho!!!
Men det berättar jag förstås inte ännu... Det vore ju jättetråkigt å avslöja redan nu

Imorrn ska jag åka å snacka massa skräp med Malin å Carro och självklart pussa på Heddas underbara små juveler.. De är så extremtextremt fina.. Hon får nog passa sig så hon inte bara har 4 kvar när vi går.. haha!


hejhopp så hörs vi :)

Bilden är på Penny+syskon cirka 3½ vecka gamla.. Penny på toppen med rött halsband förstås... :)
image81


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0