2 utställningar

åkte vi på idag utan att ställa en enda gång. Först i Hågelbyparken å kollade på Melker å Nacho. Nacho blev BIR-valp mer vet vi inte tyvärr. Melker blev bh2 efter en snygg svart kille.
Sen fikade jag å carro en snabbis innan jag i ilfart åkte till gubbängsfältet. Där hade Ringos söta kusin Allis precis dansat sig till BIG3-valp så jag å mopsarna väntade på att filippa, världens sötaste afghantjej (näst efter florence tror jag) skulle in i BISet... Men lilla Pip var sååå trött så hon orkade inte riktigt prestera mer så hon blev oplacerad men ojoj så fin hon var!! :) Å gruppetta är inte fyskam på sin typ första utställning.. ;)

Tyvärr hade jag glömt kameran hemma annars hade det blitt bilder på både mopsar å afghan menmen.. inget sånt blidde det :(

Hundarna sover sååå djupt efter flera timmars socialträning bland hundar å människor på två olika fält. Nyttigt att vara med men ändå inte ibland ;)

Tack kompisar för en trevlig dag å jag kan tacka solen för att ytterligare gjort mig liiite mer solbränd i ansiktet å då framförallt på min näsa ;)

Jag har faktiskt joggat idag. men usch så jobbigt det var.. men det går nog lättare imorrn, brukar bli så ;)

Kan ju sätta in en bild på lilla söta Simon. Bilden fick jag idag å är tagen av patrik wannberg (malins pojk)
image174

Kommentarer
Postat av: Natalie, Maud, Kerstin o Birgitta

Vilken liten puppe =)
Han ser SUPER ut Linn!!!
Avis som sjutton blir man :)
Kram på er!

2008-05-02 @ 08:48:36
URL: http://www.pugsarmys.se
Postat av: Nettan

Så snygg uppställning.
Man får nog passa sig lite där ! Ha, ha !

Kram

2008-05-02 @ 23:43:17
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0