Fredag!!

Har precis kommit in från en 40 minuters prommis i sommarvärmen... snäppet för varmt för de små.. vi gick i luugn takt så promenaden tar vanligtsvis ca 20-25 minuter... Bättre å gå efter jobbet istället. Sitter och funderar på om jag ska bada Penny en gång till innan helgen.. Jag badade henne i måndags efter simningen eftersom jag är livrädd att kloret ska bleka hennes päls ännu mer så åker hon i duschen när vi kommer hem... Men nu e frågan om jag ska göra det igen.. Frågar jag kunnigt mopsfolk skulle de säga -NEEEEEEJ! men frågar jag mig själv så tycker jag egentligen att jag borde men att duscha och sen ha en blöt hund i flera timmar bär emot.. för det är lite jobbigt ;)
Vi får se.. hur som helst blir det efter jobbet. Mattias ska se Kizz idag så jag får en lugn kväll och ska försöka lägga mig tidigt eftersom jag och Penny ska åka senast halv 7 imorrn... Senast alltså.. Får se om Malin f örsover sig imorrn igen *hahahaha* 

Hundsport kom idag förresten och jag har kollat efter utställningar för Simon!! Tjoho.. hittade 2 stycken och det vore roligt om svenska regnumret hinner komma så vi kan anmäla honom till nån. Dessa är inte förrän augusti vilket är lite synd..för han fyller trots allt 4 månader 6/6 så hela juni och juli skulle man ju kunna ställa... menmen, det är bara jag som är otålig ;)

jaja... har precis ätit Gerds underbara tacopaj till llunch... mmm... tack! smakade smarrigt.

Återkommer på söndag med resultat, resbrev och bilder :) skoj va?

hejhopp!
dagens bild är Penny och Donald (runt 6veckor skulle jag tro).. den e så underbart söt den bilden :)
image196

Kommentarer
Postat av: Malin

Om jag försover mig eller inte, ja det återstår att se hahaha.

Jag vet att jag är sent ute men eftersom jag var tvungen att tömma analsäckarna på Ettan och hon känns så jäkla skabbig i pälsen...så får hon faktiskt åka ner i badet idag.

Ska bli mycket spännande att ställa ut Simon när det är dags för honom. Kan dock vara ganska skönt att inte behöva ställa varje helg heeela sommaren, så augusti låter fint för mig ;)))

Vi hörs ikväll!!!!

// Kram Malin

2008-05-30 @ 13:41:05
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Mattias

Tack Malin. Nån helg kan man väl få vara utan dom där hemska utställningarna....

2008-05-30 @ 14:11:48
Postat av: Nettan

Gör som jag - ring och väck ! Ha, ha !

För mig blir det ingen helgläsning för jag har inte fått nån Hundsport, men det har jag inte tid med ändå.

Håller tummar och tassar för er på lördag och så syns vi på söndag !

Kram

2008-05-30 @ 14:28:05
URL: http://hasselby.blogg.se
Postat av: linn

Men haha.. jag menar inte varje helg i juni/juli.. men vi har ju 2 månader innan augusti på oss å ställa :) haha! knasbollar

2008-05-30 @ 14:54:47
URL: http://peringos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0