lite nyheter

Lilla Willgot blev BIG-1 på sin sista träningsinfoffutställning inför Larv! Jätteroligt å jag e så glad :)

image175

Jag har köpt ett nytt objektiv till min kamera.. den har kanooon zoom så nu kan jag fota på utställningar å slippa å ha små gula å svarta prickar på skärmen för här kan du zoooma ordentligt :) TJOHO!

Har vart på världens härligaste mopspromenad med Malin å Anna med hedda, ettan, simon å Baltazar.. var ute 3½ timme varav 1 timme satt vi på bryggan å solade å fikade å mööös :)
Sen träffa vi en älg.. men eftersom jag råkat göra en felinställning på kameran så kan jag inte få upp några bilder på datorn.... :( men det kanske kommer senare..

hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha, ha !
Jag har hört er lilla historia om älgen av Malin.
Jag höll på att garva på mig !
Ni är inte kloka - ta kort eller ringa när ni har en älg mitt framför er.

Kram

2008-05-07 @ 12:58:22
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0