Nu e det onsdag!

Idag ska vi passa lilla Kicki över natten.. Ska bli mysigt med en tredje mops i huset och Kicki är så söt och snäll. Provade att göra en kycklingpaj igår.. Fick receptettipset av carro. Den var supergod och paj är nog min nya favvomat ;) Gjorde tacopaj i förrgår och funderar på om jag ska göra en broccolipaj idag eftersom jag har filmjölk kvar till bottnen och även cremefraiche och såklart broccoli hemma...Men vi får se hur det blir ;)

Imorrn är det sista dagen på handlerkursen. Lite synd för jag är jättenöjd och skulle kunna gå hur ofta som helst. haha! fast det blir lite dyrt eftersom det är minst 10 mil t/r för det ligger åt tjotahejjti.

Har även fyllt år i helgen. Fint väder fick jag precis som jag önskat mig för det betydde att vi kunde sitta ute och grilla istället för att steka allt hemma.. Fick vääärldens vackraste orchidé av min kusin så nu står den och stoltserar i fönstret i vardagsrummet.

Här är en bild på min underbara brorsson Olle, snart 2 år :)image191

Å här på min andra underbara brorsson Linus 5½ månad (alltid glad!)
image192
hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha gud vilka söta trollungar. Jag vill inte heller att kursen ska ta slut (snyft) men jag håller med dig om att det skulle vara lite dyrt i längden att sitta å åka den där sträckan varje vecka. Hoppas att du får en bra dag!

// Kram Malin

2008-05-28 @ 16:50:03
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0