3 veckor!!

pupparna har hunnit bli 3 veckor och idag har de fått smaka på sin första mat utöver tutten. det blev lite nature harvest..

tik2 och tik3 va de enda 2 som ville smaka... resten var inte ett dugg intresserad... penny fick äta upp resterna... vilket blev i princip allt som jag la upp eftersom de 2 små bara slickade och åt upp en knappnålshuvud mycket mat.. men nu har det fått smaka iaf!

just när jag skulle börja fota valparna så dog batteriet såklart.. men jag hann fota några.
eftersom jag la ut alla på en stor fäll på vardagsrumsgolvet så satte jag små flätade halsband på en av de svarta och en av de gula tikarna så jag skulle veta vilka som var vilka på bilderna... annars vet jag ju men kan vara svårt när man bara ser profiler och så

Tik3


Oddie i mitten



Oddie sover på Tik2


Tik3


Tik3


Tik3 och Tik1


Tik4
 

Tik2


Tik2 och Tik4


blir nog mer bilder imorrn.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Oddie !

Vilket gulligt namn !

Kommer alla att heta någonting på O ?

Har du namn på alla ?



Syns vi i Nyköping på onsdag ?



Blev många frågor där på en gång !



2008-10-14 @ 16:45:52
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Gabriella o vovvarna

Vi är lika nyfiken vi så du får gärna skriva svaren även hos oss ;)

Ville iaf säga att tik 4 e jag extra förtjust i samt tik 2 ..fråga inte vafför men så e det ;)

2008-10-18 @ 19:55:40
URL: http://www.nogg.se/gosmops

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0