5 veckor

tiden går verkligen fort och valparna växer och är sockersöta!

försökte ta lite kort på Tik4 idag.... hon fick springa själv på golvet... men det var inte så lätt... hon hade mopsrus hela tiden och var heeeelt galen!!

Igår var Cilla, Sandra och Carro här. De är mina "gamla" jobbarkompisar och det är sååå roligt å träffa dem!
jag hade gjort mat... men eftersom jag trodde att vi skulle bli 6 stycken (så blev det bara 3 som åt..) så blev det mycket mat över som jag & mattias åt till lunch idag med... mmm... Kyckling med bacon, champinjoner, sparris i gräddsås in i ugnen med sallad och ris.
Elvira, Cillas bedårande lilla dotter var med också! Det är roligt å se en liten tjej som är totalt orädd för hundar. Hon hade dragkamp med ringo, kramades med Penny och ville mer än gärna squeeza alla valpar (fast det fick hon inte... ;) ) och hon är bara 1 år och 4 månader.

Så nu blir det inge mer idag. Ska försöka fota 5-veckorsbilder ikväll som jag lägger ut!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Värsta tokrus-uttrycket !



2008-10-27 @ 17:21:10
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha gud vilken söt bild.

2008-10-27 @ 18:51:03
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0