ÅÅÅ vilken tråkig

söndag.. eller helg egentligen...

men idag var det extra tråkigt för det har regnat i stort sett hela dagen så inte ens ville vi gå på nån längre prommis, varken hundarna eller jag.
Mamma och Pappa var över och kollade på valparna. Jag bjöd på lunch, cillas berömda och underbara tacoröra med sallad, gucamole och tacochips.. mm...mm. åt det även till middag lite senare..

Penny är hysteriskt hungrig... går å river mot skåpen och kylen massa gånger per dag. värst är kvällarna. Men hon får ju ett nattmål innan vi somnar nu när hon ser ut som en 7månaders i kroppen.. så de målet ska hon snart få, just nu sover hon...

Valparna växer och blir bara sötare och sötare. Störst är givetvis Oddie. Men de två svarta töserna är inte långt efter. De gula tjejerna är minst i gänget - men de växer och äter också men de är ganska mycket mindre än de 3 tjockisarna..

Tik1 är nästan uppe på benen och tar sig fram med en väldans fart - hon är absolut galnast i gänget.. såå roligt! snart ska de bort från den lilla lådan och få vara i stora valphagen... men inte riktigt än, ska nog vänta nån vecka till så de verkligen kan gå och kan ta sig fram och har pejl på läget så de slipper ligga ensamma i ett hörn för att de inte har koll på vart syskonen ligger.

Imorgon kommer Mattias hem. Roooligt :) jag har saknat honom, tråkigast är kvällarna när man sitter här själv och kollar på dumburken eller på datan..

lägger in en bild på ringo som jag nyss tog. han står å kikar vad vi gör i valplådan... sötgurkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0