fredag

idag är det fredag. häärligt med helg även om jag ska jobba både lör+sön den här veckan... men jag har bytt mot en annan dag så sen är jag ledig 2 hela helger i rad :D

igår var jag hos min kompis Emma och fotade Ringo. Ska få bilderna på söndag när jag åker dit och fikar... ska bli superskoj å få se de. lovar att lägga ut här sen.

Valparna växer och frodas förstås... men jag tror nog de är snäppet "snällare" än förra kullen.. de här skriker nästan aldrig och är väldigt mysiga och lugna medan förra kullen bestod av 3 buspojkar!!! fast de var självklart lika sööööta.


bilden är på Willgot... från förra hösten! plutten.. han hade u.a på patellaundersökningen han gjorde igår. känns super!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0