Montag

Helgen är över men den har varit innehållsrik. Mycket bra tycker jag!
I lördags blev det inte riktigt som jag tänkt.. men Malin kom hit och vi försökte ta fler ståbilder på envisa valpar.. resultatet blev lite bättre än sist men fortfarande inte så bra. Ska prova om en vecka igen. Då ska det bannemej gå bättre!

Valparna växer såklart och idag är de 4 veckor redan.... ojoj..

Om nån vecka busar de för fullt med Ringo kan jag gissa... Än så länge busar de med varandra.. Lite rultiga är de fortfarande :) gullisarna.. Däremot är de inte så bra på att äta...Det är ju ingen katastrof men nu har jag trugat i en vecka och de bara slickar i sig lite och går och ramlar i maten *suck* så det blir mer i pälsen än i munnen men det ger väl med sig. jag kommer ju knappast ge upp!

Hoppas eran helg varit lika bra som min!

En bild på Tik3.. det var den bästa som vi kunde ta..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, så pluttig !

Tur att du bor på andra sidan stan. Ha, ha!



Lycka till med bebisarna.

Vi syns på fredag och lördag !



kram

2008-10-20 @ 15:26:05
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi var så duktiga....men bångstyriga valpar gjorde det inte lätt för oss. Nästa gång kanske vi ska fota lite tidigare på dagen hehe. Kanske går bättre då menar jag ;))))



Japp! Vi syns på fredag och lördag. Tjohooo vad kul det ska bli.



// Kram Malin

2008-10-21 @ 09:35:48
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Annica

Gulleeeeefian dåååå....

2008-10-21 @ 19:00:04
URL: http://www.nogg.se/mopsenfridolf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0