äntligen!!

Igår hittade jag min batteriladdare till min kamera som jag råkat möblera bort.. fick en liten ingivelse och öppnade andra lådan i byrån i hallen. Och vips! där låg den, Är såååå glad, har varit lite orolig att inte kunna ta kort på bebbarna när de kommer....

Penny snarkar och sover och gnyr när hon kliar sig för att hon inte kommer åt...allt är rätt jobbigt nu tycker hon, med all rätt... det enda som är bra är att sova, mysa, pussas och äta såklart.

Hon har intagit garderoben som sin plats i ungefär en vecka nu.. där ligger hon aldrig annars... ligger på tvätten.., har några lakan och nån fäll därinne som hon klättrar upp på och snusar..där låg hon innan förra valpningen också... tror hon tänker att i garderoben ska jag ha mina puppar.. jag tycker inte det är en bra idé ;)

58 dygn -08


58 dygn -07


på dessa bilder ser man nästan att det är 2 till i magen :)
hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0