måndag igen...

en ny vecka och det känns redan bra. Har diskat en brontodisk och gjort fint i köket.. nu är det bara övriga rum kvar. Tur att man bor ganska litet ;) För städa - är det absolut värsta jag vet... haha!

Igår var jag och mattias och mattias brorsa på grönan. Sen senare på kvällen gick jag på bio med några kompisar. Vi såg Mamma Mia och ååååå vilken underbar film! En sån film jag kan se om och om igen känns det som.. Jag log genom hela filmen och det var så roligt å jämföra filmen med musikalen som jag såg för cirka 2 veckor sen. Kan inte säga vilken som var bäst... Men jag var grymt imponerad av Meryl Streep och Pierce Brosnan! Att de var så duktiga på å sjunga visste jag inte...

Jag följer våra bästa år på 3an varje dag. Tycker det är en mycket underhållande serie och så är det bra för det gör inget om man missar ett avnitt eller 10. Nu är det 3 veckor kvar innan valparna kommer och jag kan inte bara annat än att räkna dagarna. För ojoj va jag längtar!!!

dagens bild är på Donald cirka 3 månader. Söt va?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättesöt! Förstår att du längtar tills bebbarna tittar fram.

2008-09-01 @ 20:30:26
URL: http://www.nogg.se/hedda/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0