måndag

Igår var jag hos Cilla och vi åt såååå god tacogratäng och pratade givetvis massa strunt :)
Hade verkligen supermysigt och jag hoppas att carro och cilla kommer hit på fika på onsdag, då tiger ska få en sportigare frilla så är de ändå i närheten.

Nu är det 2 veckor kvar tills de små minitrubbarna kommer till världen.. jag är sååå nyfiken på hur många och vad det är för några som gömmer sig därinne i hennes tjocka mage :)

Igår dansade Willgot (p. let it be wilde willgot) och blev bästa juniorhane med hp. jag är väldigt stolt för jag vet hur svårt det är med svart och man får sakta men förhoppningsvis säkert jobba sig uppåt :):) Simon dansade också och blev 2a i valpklassen efter Elliot som slutade som BIS-R!! stooort grattis :):):):) Simon skötte sig superbra och fick en strålande kritik så snart kanske det är hans tur också!

lägger in en bild på underbart söta toypudeln Maya från igår.. Det är Cillas lilla charmiga gremling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0