Mopsrus

Idag var jag och Ringo på mopsrus.. det var runt 20 mopsar på ruset och det var underbart väder. Sol men lite höstkyligt.
Kul att träffa gamla och några nya vänner. Träffade Simon som jag inte träffat på ett tag. Han är lika stor som Ringo!! Sen var Uffe, Elvis (E2), Lisa, Snuffe, Baltazar, Allis , Gollum, Renton, Donnie och många fler med...


Bilden är på Uffe. Pappan till våra valpar här hemma. Han är en stilig gosse. Hoppas valparna ärver lite av det snygga :):):)

Valparna mår bra och jag tror att  vi har kommit på ett tema till den här kullen. Men jag avslöjar det inte ännu... Imorrn har det redan gått 1 vecka.. Tiden går så fort!

det var allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0