nothing nothing nothing...

bara för att jag skulle tycka det vore smidigast om valparna kommer nu i helgen så lovar jag att de dyker upp på tisdag. Är så trött på att vänta för jag vill veta nu!!! memmen.. de är småknodden som bestämmer och de verkar trivas därinne ;)
Pennys temp åker upp och ner från 38 till 37. har pendlat så ett par dagar nu.... och jag väntar på att se "dippen" nu alldeles nyss var den på 37,1 och då har man ändå hopp att kanske nästa gång har den gått ned ännu mer.. hehe. vi får se!


mmmm..mmm. lägger in en bild på maten vi åt igår..
fläskfile stekt i grillkrydda och grillolja.
kantareller och championer stekt på samma vis.
lägg allt i en ugnsäker form och häll matlagningsgrädde och rör ihop.
lägg sparris på toppen och så in i ugnen i 30min..
såååå obeskrivligt gott!!


hejhopp


Kommentarer
Postat av: Malin

Lät mums det där, så det måste vi prova någon gång. Ja, nu är vi nyfikna på bebbarna. Hoppas att de behagar titta ut snart.

2008-09-20 @ 21:17:46
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0