nu är valparna 1 vecka

Och tiden går fort men samtidigt ganska långsamt. Man vill att de ska öppna ögonen och börja gå samtidigt som man vill att det ska gå långsamt så det är lång tid kvar tills de ska flytta...
Bilder på de små kommer senare idag tror jag.

Har precis betalat räkningarna och blivit väldigt mycket fattigare. Räkningar är så tråkiga och jag önskar att de inte fanns ;);)

Sitter och funderar på vad jag ska laga för lunch till mig idag. Allt vi har hemma är så tråkigt och jag är inte sugen på någonting faktiskt om jag ska vara ärlig. Ska väl gå en prommis med trubbarna så kanske jag kommer på nåt när jag kommer tillbaka.



Dagens bild är på William - Pennys kullbror och bilden är tagen igår.
William har blivit en stor kille och det var nog minst 1 år sedan jag såg honom sist och mycket har hänt på ett år. Men väldigt söt och väldigt gosig och han ler precis som Penny... Med andra ord. Supersöt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0