av med vinterpjucken...

idag när jag gick ut med hundarna så slog en sommarvind slag på mig. Eftersom jag idag gick ut med alla 3 innan jag duschade så satte jag på mig en mössa eftersom håret står åt alla håll annars...
kan säga att det var liiiite för varmt för mössa hahhaha!
så jag fick ta en tofs och gå å skämmas lite istället... ;)

Så till jobbet tog jag fram mina ballerinaskor, kjol och min vår/sommarjacka! HEEEELT UNDERBART!!

Nu när det varit så varmt de här dagarna har hundarna fått 2 långprommisar per dag...  man märker redan på ett par dagar att de fått mer muskler på bakbenen.. de sporrar mig ännu mer eftersom musklade kralliga bakben är det finaste jag vet så går jag i terrängen där de måste jobba lite för att följa med :)
Hårdträning nu inför att utställningssäsongen drar igång. Synd bara att man inte har nån trevlig promenadkompis på hyffsat avstånd att knalla med. blir så mycket trevligare då ;)

idag bjuder jag på en av mina favoritbilder.. den är varken speciellt skarp eller speciell men jag gillar den!
Ringo har mopsrus och Penny är dräktig och snosar i gräset... bilden är tagen -07
 

ha en underbart vårig (hoppas jag) helg nu alla vänner! Imorrn åker jag och hälsar på Donald och Ellie. Lovar att ta några fina kort på "lillkillen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0