forshaga imorrn

Nu har jag precis varit och hämtat Simon hemma hos Malin.. självklart stod jag där och pratade en halvtimme innan jag sa att jag måste gå för att slippa böter... Hade jag sluppit det?? neeeeej visst inte.. 300pix :(

jaja, prinsen är här och hela hemmet luktar kycklinglever eftersom "lill"prinsen bara äter det ;);) Men det är han värd såklart.
Ringo ser ut som en liten mops i jämförelse med Simon som verkligen är en jättemops. Fast han har att brås på såg vi när vi var i England....

Ska upp om 5 timmar alltså vid 3-snåret så jag ska försöka sova snart. Håll tummarna för mig, Penny och Simon imorrn men jag har inga större förhoppningar, som alltid alltså ;)

en 5minuter färsk bild på Simon... han flörtar lite ;)



Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag håller tummar och tassar för att det går bra för allihopa !



kram

2009-04-18 @ 01:05:07
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Prästbacksligan

Ja vi ska hålla alla tummar och tassar och knorrar

2009-04-18 @ 10:08:30
URL: http://www.prastbacken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0