lördag!

Idag är det lördag. Jag har jobbat inomhus när det var sommarvärme utomhus.. känns sådär ;) men jag hoppas det blir minst lika fint imorrn för då ska jag och mamma styra kosan mot Bålsta och min bror som dock inte är hemma. Men vi ska hälsa på Ullis och barnen. Ska bli så skoj och träffa de.. blir alldeles för sällan :(

Igår firade vi Mattias 25 års kalajs hos mamma och pappa. Han fick en SodaStream och GuitarHero till sitt XBOX! blev väldigt glad!
Vi fick grillad rostbiff med stekt potatis och tårta och grejer. Idag åkte M på fest och jag åkte hem till Sandra med E. Deras barn lekte tills de stupade i soffan vid 11... rejält trötta. Penny låg och snarkade tillsammans med de..

Idag har det varit utställning. Varierat resultat för mina vänner men jag vill skicka ett stoooort grattis till Nacho och Trubbel som blev BH1 och BH2.. Jätteroligt för er Fransisco & co och Katarinah!! Ni är väl värda det :)
Synd att vi inte kunde vara där och heja fram er...

Nä nu ska jag lägga mig och sova..
Dagens bild blev 8:e bilden i 8:e mappen. Donald några dagar gammal... kolla lakritsöronen och bulleläpparna!!!

Kommentarer
Postat av: uffe

Otroligt sötkårvig lilla Donald alltså ;)



Uffe flämtar på här hemma. Kram på er och en extra till min lilla tjej Evapeva



Här är länken till "bloggsamlaren": http://www.bloglovin.com

2009-04-26 @ 13:43:29
Postat av: Gabriella o Gosmopsarna

Hej Linn och tack för grattiset av Fidelis placering ;D Du må tro man är stolt och lycklig :P

Kram kram

2009-04-26 @ 20:59:15
URL: http://www.gabbinos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0