måååndag

Nu är det måndag igen.
Har inte bestämt mig om jag ska åka till Österbybruk eller inte än... men jag har 2 timmar kvar att bestämma mig.

Igår var det en heldag. Kl 9 kom mamma och hämtade mig och Penny. Vi styrde kosan mot världens ände typ... alltså Bålsta ;);) sorry Cilla! haha

Vi busade med barnen och åt god pastasallad.
Sen gick vi till lekparken
Här gungar Olle

Och Linus..


farmor tyckte också det var roligt å gunga


Sen åkte vi till Spånga där Roger, min morbror och Agneta bor. Agneta fyllde år så där fick vi grillat.

Väl hemma tjugo i 9 bestämde M och Jag att vi skulle gå på bio. Män Som Hatar Kvinnor. Den var ruggigt bra men såklart fattas ju litegrann från boken.. men det är ganska självklart att det blir så... Men jag tyckte verkligen skådisarna passade i rollerna... Den enda som inte passade in så där superbra var väl Peter Haber hehe..

Idag har det varit sommar och vi gick 45 minuter mestadels i skogen... Det var hothot, det tyckte hundarna med ;);)
På onsdag blir det nog träning igen i Väsby. Då ska Penny få följa med igen... Nu är löpet heelt slut för nån vecka sen så vi ska träna igen.

Det var nog allt för denna gång. Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jasså var du i mina krokar.

Jag bor typ 10-15 min från spånga !



2009-04-28 @ 21:28:43
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0