onsdag

Malin frågade mig igår hur en meny ser ut med min lilla diet ;););)

Det är ganska lätt... Man kan äta kött och sallad bara man utesluter potatis, ris, pasta osv.
Det där med att man ska undvika socker är ju svårare.. iaf för mig som älskar godis och frukt.

Så nu de här 4 vcekorna ska jag inte äta frukt heller. Så jag äter jordgubbar så det går ingen nöd på mig. HAHA
igår åt vi fläskfile med getostsallad och kokta rödbetor, det blev även dagens lunch... mmmm!
jaja, nog om det! Har varit på långprommis, dammsugit och skurat här hemma... fattar inte när den lilla gula ska sluta fälla här hemma!! fast det är inte bara hans hår tyvärr... är även en hel del svart också förtillfället.

Nä nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet. Ska cykla dit snart! yes. jag cyklar numera nästan varje dag!! :D duktiga jaaag....
hehe

dagens bild...blir på eva 2 veckor gammal! snuttfia

Kommentarer
Postat av: Malin

Aha det är så en måltid kan se ut. Ja ja skitsamma. Jag är alldeles för beroende av både kolhydrater och socker för att hänga på dig här ;)))...men jag önskar dig såklart ett stort lycka till med din nya diet. Jordgubbar låter i och för sig mums. Sånna skulle jag kunna leva på. Vad duktig du är som cyklar varje dag. Själv vet jag inte ens vilken cykel som är min i förrådet haha.



Söööta Eva-Sleva!!!!



2009-04-29 @ 18:44:39
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Anonym

Trodde nästan jag förlorat dig som bio-kompis, haha! Känns skönt att vi kan moffa ändå! ;) Vi får höras på telefon om vilken dag och vilken film!!! Ska bli sååå kul!

2009-04-29 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0