ringträning

var på ringträning i Möllan idag hos Moa med Simonprinsen....
Känns nästan överflödigt att träna med honom för han är ju så duktig, när han själv vill.... Idag ville han och var en liten solstråle att visa och träna med :) gullprinsen!!

Träffade Camilla där med staff-dyrka.. hade ingen aning om att hon skulle dit eller ingen aning att hon förresten visste om ringträningen.. så det var en trevlig överraskning!! Dyrka var så glad runt alla mopsar... gullefian.

På torsdag drar vi kosan mot Småland. Ska vara där och ta det lugnt fram till måndag. Mysigt ska det bli. Ska bli väldigt skoj att träffa EbbaSlebba också :) Ska försöka ta lite kort..! men det är inte lätt för hon är inte stilla många sekunder...
Tyvärr missar jag Lilla Sthlm.. det är det enda tråkiga med att vi åker... det blir andra året irad jag missar den utställningen menmen... veckan efter tar jag igen det med dans i forshaga. får se hur det går... haha!

Rabiesspruta nr2 imorrn plus tidig tvättid i stugan... fyyyyy! längtar inte till att gå upp innan 7... då är det natt för mig
jaja, det ska nog gå det också.. får väl ta en liten nap innan jobbet så jag inte somnar.

dagens bild blir självklart på simonprinsen!!


hejhopp alla kompisar!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en mysig helg i småland.

Själv åker jag till lilla sthlm och gluttar lite på dom andra som ska dansa.



kram

2009-04-08 @ 08:29:33
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Malin

Fiiinaste SimonPrinsen. Han kan verkligen när han vill. Tvinga ditt resesällskap att ta många bilder när ni är i Forshaga. Vi håller tummarna stenhårt för er!



Ha nu en underbar påsk, så hörs vi när du kommer hem.



// Kram Malin



2009-04-08 @ 09:43:51
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: M

Såg inte dig i tvättstugan i morse. Var fanns du nånstans?

2009-04-08 @ 15:37:28
Postat av: Gollum med flock

Fin bild på Simon. Hans blick är blick är väldigt "talande".

2009-04-09 @ 10:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0