tordag

ÅÅÅÅÅ jag älskar våren. Har varit ute en timme med hundarna i det underbara vädret. Hittade dessutom en helt ny slinga eftersom jag först gick till postlådan för att skicka iväg ett antiskällshalsband på provveckor till lilla Klara. Den nya rutten tog dessutom nästan precis en timme och knata. Kan det bli bättre? när jag kom hem dammsög jag våran håriga lägenhet.. (skyller nästan allt på ringo).. gult hår öööööverallt.. men nu är soffor och golv nästan hårfria ;) stackars alla er som har fler än 1 hårmaskin hemma ;);)

Penny har börjat löpa... 9 månader sen sist så det var väl på tiden.. men för min del hade hon gärna kunnat hålla igen till åtminstone efter forshaga... menmen hoppas inte resten av mopsbrudarna i bilen också börjar för då blir det lite knepigt med grabbarna... jaja, det ordnar sig, det gör det alltid!

Igår var det sista gången på Handlerkursen. Det var en bra avslutning och många kom. Många fler än förra gången. Det var bra och jag körde med Penny den här gången. Fick återigen några bra tips... det viktigaste för oss är hur hon rör sig framifrån. Jag måste få henne att visa sig på allllra bästa sätt för att det ska gå vägen.



Kommentarer
Postat av: Carro

Linn det är faktiskt onsdag idag inte torsdag ;)

Blir ingen ärtsoppa och pannkakor förrän imorgon!!!



Kram

2009-04-01 @ 13:26:21
URL: http://www.carolines.se
Postat av: Malin

Hahaha gulliga vimsiga Linn ;)))men vill du äta pannkaka och ärtsoppa, så går det säkert bra att göra det på en onsdag också.



// Kram i vårsolen

2009-04-01 @ 16:45:35
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: linn

Å nejjj.. hade vart bra med torsdag, en dag närmre helgen liksom.. ärtsoppa är ändå Urk så det skiter jag i ändå ;) hehe

2009-04-01 @ 17:36:51
URL: http://peringos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0